neděle 15. dubna 2018

Čočkové karbanátky

Vítám vás u nového článku ♥

Dneska vám tu přináším další recept, který jsem zkoušela od šikovné Navrmi. Protože jsem si už od Mišky dlouho nevybrala žádný slaný recept, rozhodla jsem se to v dubnu napravit! Naposledy jsem od Mišky zkoušela Banánové lívanečky, které se teda povedly na výbornou.

Volba tedy padla na Čočkové barbanátky. Když o tom zpětně přemýšlím, vlastně jsou vegan. A jsou moc dobré! Recept je akorát pro dva na oběd či večeři. Samozřejmě si do základu můžete přidat i jiné semínka či koření podle vaší chuti.

Karbanátky jsem na obed doplnila pečenými bramborami a nakonec dipem z bílého jogurtu, hořčice a kopru. Byl to jeden z těch povedených obědů ♥




Čočkové karbanátky
- doba přípravy: 30 min příprava + 30 min pečení
- porce: 2
- náročnost: lehká

Ingredience
- 70g syrové brambory (jedna malá)
- 70g červené čočky (za sucha)
- malá cibule
- 2 lžíce lahůdkového droždí
- lžíce hořčice
- lžíce lněných semínek
- lžíce žitné mouky
- sůl, pepř

Postup
Červenou čočku si uvaříme do měkka tak, aby se nám v hnrci vypařila všechna voda. Potom k ní přidáme najemno nastrouhanou bramboru a na kostičky nakrájenou cibuli. Promícháme a ke směsi dáme lahůdkové droždí, mouku, hořčici, lněná semínka a ochutíme. Na plech vyložený pečícím papírem děláme karbanátky (vyšlo mi to na 6) a pečeme na 200°C 30 minut.

Mé hodnocení


Původní recept můžete najít zde.

Pokud se Ti recept, fotka či má tvorba líbí, moc mě potěší Tvůj komentář na blogu či přidání se k mým pravidelným čtenářům, like na FB stránce, odběr na Youtube nebo follow na instagramu

 
Sociální sítě:
Facebook stránka - https://www.facebook.com/wantbefitm/
Instagram účet - https://www.instagram.com/wantbefitm/
Youtube kanál - https://www.youtube.com/channel/UCOjT0MZGJHzbY7rVEjhMZrQ?
Moc děkuji za jakoukoliv odezvu a podporu


28 komentářů:

  1. Vždycky jsem to chtěla vyzkoušet, tak se k tomu možná brzo konečně dostanu :D

    Written by M*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě vyzkoušej :) Já už pár luštěninových karbanátků zkoušela a tyto mě chutnaly ze všech nejvíc.

      Vymazat
  2. Vždycky jsem je chtěla zkusit, ale nikd jsem nenašla nějakej normální recept, až teďkom :)

    Maris Novotná

    OdpovědětVymazat
  3. Jé škoda, že jsem si něvšimla dřív, byl by to dobrý nedělní oběd :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak stačí počkat na další neděli ;) Doufám, že bude chutnat ♥

      Vymazat
  4. z šošovice som jedla zatial iba prívarok alebo polievku chcem skúsiť už aj niečo iné a tieto tvoje karbonátky vyzeraju vyborne♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Polévku z červené čočky také ráda dělám :) Moc děkuji Romi ♥♥

      Vymazat
  5. páni, vybadají fakt dost slušně :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, jsem ráda, že to tak působí i z fotky :)

      Vymazat
  6. Na takové jídlo moc nejsem, ale vypadá to parádně. :o

    Ps. Říkám, to je zákon schválnosti. :D Takže se snažím nikdy neříkat nikdy, protože nakonec právě u těhle věcí skončím. :D A na jaké škole přesně jsi?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Můj přítel také ne a hezky to spapal, ani nijak nenadával :D Tojo :D :D Chemicko technologické :)

      Vymazat
  7. Čočkové karbanátky mám ráda, super recept :) Přítel ani nevěděl, že něco takového existuje :D

    LENN

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Ti Lenn, moc ♥ Ten můj jo, když jsme spolu papá hezky se mnou :D :)

      Vymazat
  8. Vypadají fakt skvěle. Zkusím je udělat a jsem zvědavá co mi na ně řekne přítel, který čočku nejí :D A udělám to s těmi pečenými bramborami, ty k tomu vypadají fakt moc dobře :)
    Inspiration by Linda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Ti ♥ Tak ať vám chutnají :) Ty pečené brambory byly opravdu trefa do černého, ale udělej k tomu i nějaký ten dip, aby to nebylo tolik suché :)

      Vymazat
  9. Pokud někdo nemá bohatou polovičku nebo velkou finanční rezervu, tak vrhnout se do podnikání je těžké, obzvláště v dnešní době je velká konkurence :)
    Je tam cítit ta čočka? Já čočku nepapám :D Ale vypadá to na obrázku je pěkně :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To teda, teď je problém se v podnikání prosadit. No, ani moc ne. Podle mě červená čočka nechutná mnohem méně čočkovsky než ta kalsická :D

      Vymazat
  10. V tvém podání vypadají taky moc dobře :)
    Jsem ráda, že chutnaly :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji Miško za pochvalu ♥ Já děkuji za recept :*

      Vymazat
  11. No mňam! :D To si musím udělat, až nebudu mít inspiraci k obědu, vypadá to moc dobře :) Jen mě nebaví strouhat brambory :( :D Hodil by se mi takový ten mixér na všechno, jen ho nemám kam dát.

    Jinak jsem na blogu odhalila nový projekt a tím je blog - www.thewaybya.webriter.cz., ale to už víš :)

    TheWayByA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Joo, to je u nás největší zádrhel, když chceme bramboráky, ani jednomu z nás se to nechce strouhat :D To už vím a je to Ani bomba! Moc se vám to s přítelem povedlo :) ♥

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a jakékoli milé ohlasy! ♥ Každý komentář si pečlivě čtu a vytvoří mi úsměv na tváři :) ♥