čtvrtek 15. února 2018

Arašídový koláč

Ahoj ♥
Zrovna nedávno jsem viděla jednu slečnu, jak se ptala na facebookové skupině jestli někdo nemá recept na arašídový koláč. V tom jsem si vzpomněla, že Navrmi tento recept má a že bych ho sama mohla vyzkoušet :)

Oproti Mišky receptu jsem udělala jenom pár úprav. Místo mléka dala vodu (protože mléko doma prostě nebylo, i to se stane :D :D ) a místo medu vanilkové flavdrops. Došly mě, ale zároveň mi došel i balíček s novými, jej! Btw. V únoru budu asi dělat různé objednávky (samozřejmě papání), měli by jste zájem o nákupový článek? :)

Koláč jsem teda dala do čtvercové formy 18x27cm. Byl dobře vysoký. Ale do dortové formy bych asi volila průměr 18cm a ne 23cm, to si myslím, že už by byl celkem nízký :)

A jak sama Miška píše, nejlepší je si ho něčím polít. Ani já ho neměla moc sladký :) Proto jsem ho podávala s oslazeným tvarohem a arašídovým máslem (toho totiž není nikdy dost! ne kecám, kešu a mandlové jsou lepší :D). Nebo bych určitě doporučila stejně jako Míša datlový sirup nebo javorový, rýžový, jiné ořechové máslo, oslazený jogurt nebo tvaroh nebo klidně vanilkový pudink! :)



Arašídový koláč
Ingredience
150g jemných ovesných vloček
50g hladké špaldové mouky
1 vejce
50g arašídů
30g arašídového másla
280g bílého jogurtu
100ml vody
lžička jedlé sody
lžička skořice
lžíce kakaa
špetka soli
sladidlo


Postup
Smícháme vločky s moukou. Poté přidáme sodu, skořici, kakao a špetku soli. Arašídy můžeme nakrájet na menší kousky a přidáme do sypké směsi. Poté přidáme vejce, arašídové máslo, jogurt, vodu a sladidlo. Vše pořádně promícháme a dáme do formy vyložené pečícím papírem. Pečeme na 200°C 20-25 minut.

Mé hodnocení
Původní recept můžete najít zde.

Sociální sítě:
Facebook stránka - https://www.facebook.com/wantbefitm/
Instagram účet - https://www.instagram.com/wantbefitm/
Moc děkuji za jakoukoliv odezvu a podporu ♥



Pár slov nakonec. Moc vám děkuji za 64 pravidelných čtenářů, je to pro mě skoro neuvěřitelné číslo, takže opravdu moc děkuji ♥

Máte rádi arašídové máslo? Nebo upřednostňujete jako já kešu nebo mandlové?

30 komentářů:

  1. Proboha, ten vypadá božsky! Ukládám recept a jakmile budu mít čas, hned ho udělám! Dostala jsem na něj fakt hroznou chuť! Moc děkuji za inspiraci! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc Ti děkuji! :) Tak doufám, že Ti bude chutnat ♥ Rádo se stalo :)

      Vymazat
  2. Nakupovací článek určitě chceme :)
    Tento koláček už jsem dlouho nedělala, asi ho taky zase ukuchtím. Moc se ti povedl :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobře, já se to tedy budu snažit sepsat :) To by jsi určitě měla, zvlášť, jestli u vás doma jedou arašídy :) Děkuji Ti Miško ♥

      Vymazat
  3. No teda!To je slast na pekáči. TO je bezva! Úplně to vidím s arašídovým máslem s kousky a v těstě kousky arašídů, protože, kdy je DOST arašídů?
    Každopádně se těším na nakupovací videa, mám je moooc ráda a vždy se inspiruji, tak přeji šťastnou ruku při výběru :-)

    Krásný den přeji.
    P.S. gratulace k pravidelným čtenářům :-)
    Mirka
    Spoon and willpower

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nikdy není dost arašídů! :D No, zatím jenom články, ale i k videím bych se ráda jednou dostala :) Dobře, doufám, že vám předám užitečné rady co nakoupit :) Děkuji, i tobě krásný zbytek dne :) Moc Ti děkuji, jsi zlato ♥♥

      Vymazat
  4. Mňaaaam ten musím skusit je úžasný paráda

    OdpovědětVymazat
  5. Já moc ořechové zákusky nemusím, ale ty to vždycky tak hezky nafotíš, že bych to nejradši všechno snědla :D !

    TheWayByA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jééé, tak o to se snažím, aby to vypadalo lákavě :D ♥

      Vymazat
  6. Aj napriek tomu, že arašídové veci veľmi nemusím, vyzerá skvelo! :)

    FRENCHSTYLE

    OdpovědětVymazat
  7. No vypadá to k nakousnutí, hned bych si dala! Já peču docela ráda, tak možná se do něj taky pustím, i když nevím, jestli by to ti rozmazlenci u nás jedli... :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Ti ♥ Tak to prostě upeč a dej jim to, nic jim k tomu neříkej a uvidíš, co udělají :D

      Vymazat
  8. Mňam, vypadá moc dobře. Já můžu všechno ovesné a ořechové, takže... <3 A s tím nahrazováním tě chápu, někdy to taky dělám. :D :)

    BLOG Corculum | Stepanka_T


    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Ti Štěpánko :) Tak to máme stejné ♥ Jsem ráda, že v tom nejsem sama :D :)

      Vymazat
  9. Tak to vypadá fantasticky. Já teda arašídové máslo nemusím, ale třeba by mi v tom koláči chutnalo, takže budu chtít rozhodně vyzkoušet :)
    Inspiration by Linda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Lindo ♥ Určitě, je třeba to vyzkoušet :) Doufám, že Ti bude chutnat ♥

      Vymazat
  10. Arašídový koláč jsem nikdy neměla, ale dostala jsem na něj teď takovou chuť, že si ukládám další recept. :D
    A o článek určitě zájem je!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ani se Ti nedivím O:) Dobře, díky holky za takový zájem ♥♥

      Vymazat
  11. Zní to fakt dobře :) asi ho vyzkouším :) taky mám radši kešu máslo, to je úplně moje srdcovka, stejně jako kešu oříšky, ale co si budeme povídat, všechna oříšková másla jsou dobrá :)

    Maris Novotná

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdyžtak ať chutná ♥ Přesně! To teda, každé má své kouzlo :)

      Vymazat
  12. Nákupní článek určitě udělej:) Koláček vypadá skvěle!:)

    OdpovědětVymazat
  13. Cokoliv s ořechama je super..♥
    A určitě má hodně lidí zájem o článek:)

    FIT MADDIE

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Plně souhlasím! ♥ Koukám, takový vyjádřený zájem jsem ani nečekala :)

      Vymazat
  14. Arašídové máslo totálně miluju:D. Skvělý recept!
    Windy pink style

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky ♥ Teď zase budu dělat domácí :) Děkuji Ti ♥

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a jakékoli milé ohlasy! ♥ Každý komentář si pečlivě čtu a vytvoří mi úsměv na tváři :) ♥