pondělí 2. října 2017

Jablečný koláč z jogurtového těsta s drobenkou (1/2 304 kcal)

Tohle je jeden z mých nejoblíbenějších receptů od Barči, který jsem už pekla asi 5x, je opravdu moc výborný! Tohle je jedna porce na snídani, na fotkách jsem udělala 2x dávku, abych této dobroty měla hodně :D 

Je to hrozně snadné, žádné složitosti. Za čerstva s křupavou drobenkou je nejlepší :) Ale to moc dobře krájet nejde :D pokud chcete, aby se vám dobře krájel, nechce tak 30 minut vychladnout. Ideálně se hodí do přicházejícího pochmurného počasí. 

Vůně skořice a sladkých jablek je prostě nenahraditelná. A se zdravou drobenkou? Zaručuju vám, že až ho ochutnáte, také mu propadnete. Základ receptu netvoří žádné nedostupné suroviny, takže se do přípravy můžete rovnou pustit ♥ Delší představení nepotřebuje, je prostě skvělý! Jdeme na něj :)


Jablečný koláč z jogurtového těsta s drobenkou
Ingredience

korpus:
1 vejce
80 g bílého jogurtu
15 g mletých mandlí
lžička prášku do pečiva
flavdrops (vanilkové 7 kapek)

jablečná vrstva:
50 g jablečného pyré
jablko
skořice
lžička vanilkového pudinku

drobenka:
10 g špaldové mouky
lžička medu (či jiného sirupu)

Madle, lískové či vlašské ořechy můžete najít za skvělé ceny na RageFitness. Při použití kódu MS5 dostanete navíc 5% slevu na celý nákup! :)

Postup
Na korpus vše smícháme a dáme do malé zapékací formy (15x15 cm). Jablko nastrouháme a smícháme se zbytkem věcí na jablečnou vrstvu a dáme na korpus. Koláč dáme péct na 180 °C 10 minut. Mezitím si smícháme vločky s moukou a poté přidáme rozpuštěný med a olej a vytvoříme prsty drobenku. Posypeme jí koláček a pečeme dalších 15 minut.

Makra
Kalorie: 304 kcal
Bílkoviny: 12 g
Sacharidy: 35 g
Tuky: 12 g
Vláknina: 3 g
Já vám moc děkuju za návštěvu a a přečtení! ♥ Určitě blog sledujte i na další sociálních sítích, jako je Facebooková stránka, Instagramový účet či Youtube kanál. Pro jakýkoliv kontakt mě neváhejte kontaktovat na mailu michalkasislerova@seznam.cz
Pro porovnání zde nechávám starší fotky ☺


8 komentářů:

  1. Vyzerá to veľmi chutne :) Super článok :)
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  2. To musí být dobrota, určitě ho vyzkouším Miši... :)
    A omlouvám se, že jsem tu dlouho nebyla, ale měla jsem září fakt náročný a dost nabitý, teď v říjnu to všechno doženu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tenhle si získal 11/10 :) Vždyť já to vím, že jsi měla jiné starosti, to vůbec nevadí, hlavně, že ses vrátila zpět ♥

      Vymazat
  3. Jednou jsem dělala podobný a nedávno jsem si na něj vzpomněla, jak byl boží! Ale nepamatuji si recept, tak asi zkusím tvůj!:O

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě vyzkoušej, ale varuju tě, jakmile jednou vyzkoušíš, naposto mu podlehneš ;) :D Když budeš zkoušet, určitě dej vědět, jak ti chutnal ♥

      Vymazat
  4. Oooo,t ak to vypadá luxusně. Při prvním pohledu mě napadly Hraběnčiny řezy, ale tohle je super duper. Skořice kam se podíváš... Miluji jablečné pečení a když je ještě zdravé, to je sen. Vyzkouším!

    Děkuji za recept. Hezký den ;)

    spoon and willpovwer

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Máš pravdu, že je to trochu připomíná, každopádně je to super výzva se pokusit upéct zdravé hraběnčiny řezy :) Já právě taky ♥ v tomhle mě podzim úplně unáší ♥ Kdyžtak dej vědět, jak ti chutnal ♥

      Já děkuji tobě za tak milý komentář, děkuji :) I tobě ♥

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a jakékoli milé ohlasy! ♥ Každý komentář si pečlivě čtu a vytvoří mi úsměv na tváři :) ♥