neděle 13. srpna 2017

What I ate VXI.

Ahoj :)

Přináším vám zase novou inspiraci, co si můžete udělat ke snídan, obědu, večeřím a svačinám. Svůj jídelníček se snažím neustále pozměňovat a přidávat nové potraviny, tak doufám, že uvidíte nějakou novou kombinaci nebo potravinu, o které jste doposud netušili :) Dost možná tenhle typ článků nebude už tak pravidelně, protože už nemám moc fotek :D přes týden nejsou skoro žádné, protože padají do Krabičkujeme a ostatní jsou většinou recepty nebo to nestíhám fotit a taky teď o prázkách pořád nejsem doma, tak na to prostě není čas, snad to chápete :) nejspíš to bude déle vycházet nepravidelně, až nějaké fotky nashromáždím.. Nebudu to déle zdržovat a jdeme na už šestnáctý díl :)


Rýžová krupička vařené napůl ve vodě a napůl v mléce, slazené vanilkovým proteinem a ozdobená mraženýma ostružinama, 81% čokoládou a sušenými morušemi.


Recept z mé nové kuchařky, kterou jsem pořídila v levných knihách - je celá věnovaná večeřím, což je můj velký problém :D a všechny recepty jsou do 30 minut. Je v ní spouusta zdravých receptů, kde nechybějí ani jáhly nebo pohanka. Tohle je zrovna tortila s tuňákovou náplní - tuňák ve vlastní šťávě, nať z jarní cibulky, kyselá okurka, ledový salát a dip z jogurtu a plnotučné hořčice.


 

Ovesná nákladádaná den předem v misce, ve které jsem dělala domácí proteinellu. Ovesné vločky, jablečná vláknina, protein, mléko, voda a kokos. Ráno ohřátá v mikrovlnce a ozdobená domácím arašídovým máslem, mandlemi a datlemi.


VÝBORNÁ SNÍDANĚ. V misce je udělaný tapioka pudink z 50g perel, ozdobený mraženými malinami a lžičkou arašídovo-čokoládového Šufánka, slazený flavrops. A k tomu 3 kousky proteinové rolády pro doplnění bílkovin.


Fazolový mrkváči podle Barči, vůbec to nevypadá jako na její fotce. Chutí mě až tak moc neuchvátily. Na tom proteinová poleva.


Plátek domácího sodového chleba namazaný gervais a 3 plátky 96% krůtí šunky a k tomu kus makového koláče s jahodama a pudinkem Recept je sepsaný zde.


Snídaně alá dojídání všech zbytků - 2 kousky ořechové buchty (recept), 1/4 zdravého krtkového dortu a jeden borůvkový muffin s hořkou čokoládou od babičky.


Tvarohové knedlíčky s jahodovým přelivem a posypené skořicí.


A teď zase série starších fotek, rychlý školní oběd. Celozrnné těstoviny, kukuřice, bílá paprika a balkánský sýr,


Rychlá večeře - 2 kousky chleba s gervais se 2 plátky kuřecí šunky, bílá paprika.


Kakaové palačiny plněné tvarohem s jahodovým přelivem.


Ovesná kaše uvařená s chia semínky, oslazené agávovým sirupem a ozdobená nasekanými kešu oříšky (recept).


Sladká pizza s tvarohem, jablkem, banánem a zasypaná kokosovými chipsy (recept).


Červená čočka se špenátem a míchaným vajíčkem (recept).


Tvaroh oslazený medem s kupovaným müsli a rozinkami.


Lepší snídaně se přítelem, toto na fotce ale je jenom jedna porce, oba dva jsme měli takovéhle množství. Lívance potřené tvarohem, prokládané ještě banánem, nahoře ozdobené jahodami a vlašskými oříšky.


Jogurt s chia vločkami a jahodami oslazené datlovým sirupem.


Tvaroh smíchaný s nastrouhaným jablíčkem a se skořicí. Lívance z ovesných vloček kde je místo vajíčka použité lněné semínko.


Další lepší snídaně s přítelem. Obyčejný mugcake zdobený jogurtem, přelivem z jahod a jablkem.


Ovesná kaše, kterou jsem si dala, než jsme odjížděli na dovolenou. Slazená medem, ozdobená zkaramelizovaným jablíčkem s medem a skořicí.


Zdravější snídaně na dovolené - bílý jogurt, jablko, chia pudink a trocha domácího kokosovýho müsli.


Pudinková oatmeal (recept) zdobená domácí proteinellou (už snězená, ale udělala jsem si novou ♥ recept), rozinkami a malinami.


Vaječná omeleta s rajčatovým protlakem a cibulí, plátek slunečnicového chleba z kaufu a v misce ledový salát s medovo-hořčičnou polevou.


A loučím se s vámi zase snídaní ve stylu dojídání zbytků, ale tyhle snídaně jsou stejně nejlepší. Kousek sodového chleba s domácí lučinou a 4 plátky 96% krůtí šunky, milko jogurt slazený flavdrops, 2 malé domácí kedlubny, kus ledového salátku, 1 kousek ořechovo-makové bábovky (recept) a to vedle toho je kousek domácích snickers řezů ♥

To by bylo pro dnešek vše, doufám, že se vám dnešní inspirace líbila :) Mějte se krásně ♥

Kdo ještě nevíte, tak jsem k blogu založila i instagramový účet - https://www.instagram.com/wantbefitm/ takže pokud máte založený instagram, tak si ho určitě přidejte do sledovaných, aby vám nic neuniklo :)

8 komentářů:

  1. Dobrůtky <3 Musím si někdy udělat palačinky :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě udělej :D taky nad nimi zase uvažuju :D

      Vymazat
  2. Mňam! Ta proteinová roláda vypadá krásně.
    Kdysi jsem takovou taky dělala a vypadala jak nějaká rozpláclá placka :D.

    www.zkustovkuchyni.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, ta se mi fakt povedla :) nedávno jsem taky dělala roládu a ona mi nešla ani zabalit :D :D

      Vymazat
    2. Jooo, tak to se mi stává furt! :D

      A máš někde recept na ni , prosím ? :)

      Vymazat
    3. Určitě :) tady https://fitcult.refresher.cz/421/Proteinova-rolada-s-tvarohovou-naplni-ktera-ma-bezkonkurencni-nutricni-hodnoty-a-famozni-chut-Recept až jí budu dělat znovu, tak jí hezky nafotim a přidám na blog :)

      Vymazat
  3. Samá dobrá jídla! Na tu ořechovou buchtu mám ted chuť! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji ♥ ani se ti nedivím ;) byla dobrá :)

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a jakékoli milé ohlasy! ♥ Každý komentář si pečlivě čtu a vytvoří mi úsměv na tváři :) ♥