středa 23. srpna 2017

Pohankovo-mandlové palačinky s "nutellou"

Pohankovo-mandlové palačinky s "nutellou"



Volno v práci si žádá vymazlenou snídani! A taky byl státní svátek, takže dvojitá příležitost. Volba padla právě na tyto pohankovo-mandlové palačinky s nutellou, která se jí ingediencemi ani chutí nepodobá, ale je to moc dobrá slaďoučká pomazánka. Těsto na palačinky je ještě vylepšené kefírem, který je uděá krásně vláčné. Zkuste hádat z čeho ;) Celá porce je dole zapsána v makrech. Recept je zase bezlepkový :) Z těsta mi vyšlo 5 palačinek a celou porci palačinek i "nutelly" jsem měla ke snídani. Potom jsme jeli na bazén, kde jsem si dala 40 bazénů během 40 minut :) (25x40) Tak jdeme na tu dobrotu.


palačinky:
15g mandlí
110ml kefíru
vejce
70ml vody

"nutella"
5g kakaa
citrónová šťáva

jogurt/tvaroh na dozdobení

Mandle a datle můžete koupit za super ceny na RageFitness! :) Při použití kódu MS3 dostanete ještě 3% slevu :) 

Mandle si na struhadle nastrouháme najemno, abychom z nich měli mouku. Přimícháma pohankovou mouku. Poté přidáme vejce, kefír a vodu a pořádně rozmícháme v lité těsto. Na pánvi děláme palačinky. Vyšlo mi to na 5 kousků.

Datle si spaříme horkou vodou a necháme cca 15 minut odstát. Poté vodu odlijeme a vidličkou se je snažíme co nejvíce rozmačkat. Přidáme kakao a trochu citrónové šťávy a vše promícháme. "Nutellou" potřeme hotové palačinky. 


makra bez jogurtu
504 kcal
B: 19g
T: 16g
z toho nasycené: 3g
S: 68g
z toho cukry: 27g
V: 6g

3 komentáře:

  1. Teda Miši, takové chutě mi nedělej!! :/
    Ještě štěstí, že je to pěkně zdravá verze :) hlavně ta nutela O_O ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Datle v čokoládě si ráda vozím z Dubaje. Udělat z nich pastu mě ještě nenapadlo. Klára

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a jakékoli milé ohlasy! ♥ Každý komentář si pečlivě čtu a vytvoří mi úsměv na tváři :) ♥