úterý 15. srpna 2017

Ovesné mléko

Ovesné mléko


Minule jsme si ukázali, jak se dá doma vyrobit makové mléko. Dnes tu máme ovesné, který je snad nejlevnější ze všech rostlinných mlék. A také se zbytek nejlépe zpracuje, stačí z toho udělat ovesnou kašičku :) Já ale zbytek použila do kávovo-ovesného koláčku. Výrobní náklady jsou skoro nula nula nic. Ochutit můžete čímkoli dle chuti :)


1000ml vody
vanilkové aroma, flavdrops různých příchutí, kakao, karob, skořice...

Různé druhy vloček můžete zakoupit za skvělé ceny na RageFitness. Při zadání kódu MS3 dostanete ještě 3% slevu :)


Vločky (nejlépe jemné) si dáme na cca 1h namočit do vody (nebo i dříve, pokud už budou nabobtnalé). Dáme do mixéru a mixujeme cca 2 minuty. Přecedíme přes sítko a dáme do uzavíratelné nádoby a šoupneme do lednice. Vydrží 3-4 dny. Ochutit můžete čím chcete. 

z ovesného mléka jsem si udělala krém k buchtičkám ♥

9 komentářů:

  1. ovesné mléko jsem ještě nezkoušela, věřím, že musí být dobré! :) Skvělý recept, někdy zkusím :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V něčem jo, samotné jen tak na pití bez ochucení moc dobré není, ale já jsem líná to ochutit a taky chci, abych ho kdyžtak mohla dát kamkoliv :D děkuji :)

      Vymazat
  2. Dobry den, zaujal me kavovo ovesny kolacek. Mohu poprosit o recept? Dekuji

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den, určitě, zítra ho speciálně pro vás vydám :)

      Vymazat
  3. No musím se přiznat, že jsem do dneška nezkusila ani to makové mléko, na které jsem se chystala ode dne, co jsi sem dala recept :D jsem horzná, musím to napravit.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a jakékoli milé ohlasy! ♥ Každý komentář si pečlivě čtu a vytvoří mi úsměv na tváři :) ♥