pátek 4. srpna 2017

Krabičkujeme 7. týden

Ahoj!
Tak se vám po mém volnu zase ozývám :) Dnes jako pravidelně. Jako vždy tu mám pro vás ukázku mých krabiček, které jsem si poctivě nosila do práce po celý týden. Dopoledne jsem vždycky jedla takhle ukázkově a odpoledne na zmrzlinu, to počasí teď je opravdu neúnosné a vůbec toho nelituju a užívám si to. Ani teď necvičím, protože jsem si na dovolené narazila dost ošklivě prostředníček na pravé noze. Už má normální barvu a nekulhám, ale stále mě to při došlapech bolí a navíc, když máme doma kolem 30°C, tak cvičení fakt nejde. Zkusila jsem to 10 minut a jediný, co jsem z toho měla byla bolest hlavy a brutální spocení :D Jinak teď zase nepočítám, není na to čas. Kromě toho, že krabičkuju sobě, tak jsem začala krabičkovat ještě příteli a bráchovi obědy. Tak konec vykecávání a jdeme na to :)

Pondělí



Svačina č. 1 - 110g žitného chleba z Lídlu, lžička pomazánky, 4 plátky 96% krůtí šunky, ledový salát


Svačina č. 2 - 125g odtučněného tvarohu, 5 g vloček, 5g vlašských ořechů, 3 kapky flavdrops


Oběd - 60g kuskusu, 110g fazolek, 100g tofu, stroužek česneku, lžička medu

 Úterý


 Svačina č.1 - 55g žitného chleba z Lídlu, lžička bazalkového pesta, 50g tofu, půlka okurky


Svačina č.2 - 3 kousky perníku promazané tvarohem


Oběd - 60g rýže, 120g kuřecího masa, lžička řepkového oleje, 25g 30% eidamu, 80g mraženého hrášku

Středa


  Svačina č.1 - 55g žitného chleba z Lídlu, lžička rajčatového protlaku, 4 plátky 96% krůtí šunky, půlka okurky


Svačina č.2 - 3 kousky perníku promazané tvarohem


 Oběd - 60g rýže, 120g kuřecího masa, lžička řepkového oleje, 25g 30% eidamu, 80g mraženého hrášku

 Čtvrtek


 Svačina č.1 - 3 kousky perníku s domácí meruňkovou marmeládou a 81% čokoládou


 Svačina č.2 - 55g žitného chleba z Lídlu, lžička rajčatového protlaku, 4 plátky 96% krůtí šunky, žlutá paprika


Oběd - 60g semolinových těstovin, 100g mražené směsi hrášek, kukuřice, mrkev, 65g tuňáka ve vlastní šťávě

Svačina č.3 -  3 kousky perníku s domácí meruňkovou marmeládou a 81% čokoládou

Pátek


Svačina č.1 - 2 kousky perníku s čokoládou a marmeládou, 2 tvarohové koule


 Svačina č.2 - 55g žitného chleba z Lídlu, lžička bazalkového pesta, 50g tofu, 3 mrkve


Oběd - 60g semolinových těstovin, 100g mražené směsi hrášek, kukuřice, mrkev, 65g tuňáka ve vlastní šťávě


 Tak to by bylo pro dnešek vše. Doufám, že se vám dnešní inspirace líbila a uvidíme se zase za týden ♥

Kdyby jste měli jakékoliv dotazy, nebojte se napsat do komentářů :) pokud si chcete víc popovídat, můžete mi napsat na mail michalkasislerova@seznam.cz . Na mail mi také klidně můžete posílat fotky jídel, které jste dělali podle mých receptů :) Budu se těšit na vaši odezvu. Každá mě moc těší.

Děkuju vám! ♥

6 komentářů:

  1. Dobroty, dobroty :) Taky si teď užívám zmrzliny a to vedro je vážně neúnosné :/

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj :-) Máš super blog, chodím sem ráda. Chtěla bych se jen zeptat, jestli budeš zveřejňovat ten recept na zdravé buchtičky s krémem? :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, to jsi mi udělala velikou radost ♥ Určitě, protože si všech komentářů vážím, zveřejním je hned jako další recept ;)

      Vymazat
  3. Kdyby mi tak někdo krabičkoval každý den, vůbec bych se nezlobila :) to by se mi líbilo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To se nedivím :D ale nejhorší na tom je stejně denně umývat krabičky, protože jich doma zase tolik nemám xD

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a jakékoli milé ohlasy! ♥ Každý komentář si pečlivě čtu a vytvoří mi úsměv na tváři :) ♥