středa 2. srpna 2017

Kakaovo-kokosové kuličky

Kakaovo-kokosové kuličky



Stále se snažím obměňovat své svačinky a teď jsem vyzkoušela tyto kuličky od Barči. Kromě toho, že jsou mrtě výborné, je jich hodně za málo kalorií, tak i na velmi dlouho dobu zasytí! Z těsta jsem vytvořila 14 kuliček. Já to měla ke svačině pouze z těsta, protože na zbytek mi kalorie nevyšly :D :D ale určitě bych dovnitř pro příště dala lískový oříšek a obalila v kokose! Jinak jak Barča sama doporučuje, je to super varianta na zdravé vánoční cukroví :)



45g tvarohu
60g bílého jogurtu
10g čokoládového proteinu
5g kakaa
sladidlo (3 kapky karamelových flavdrops)

kokos
nakrájené čokoláda

Lískové oříšky za skvělé ceny můžete najít na RageFitness. Při použití kódu MS3 dostanete ještě 3% slevu ! :)


Smícháme protein, kakao, mouku a vločky. Promícháme. Přidáme tvaroh, jogurt a sladidlo, znovu pořádně promícháme, nejlépe to půjde rukama. Necháme několik minut odpočinout. Z těsta tvarujeme kuličky. Dovnitř podle chuti můžeme dát lískové oříšky a poté kuličky obalit v kokosu. Pokud těsto chcete ještě ozvláštnit, přidejte do těsta nakrájenou vysokoprocentní čokoládu.


pouze na těsto, bez lískových oříšků, kokosu a čokolády
239 kcal / 956 KJ
B: 25,5g
T: 4g
z toho nasycené: 2g
S: 18g
z toho cukry: 7g
V: 11g

celá várka

2 komentáře:

Děkuji za návštěvu a jakékoli milé ohlasy! ♥ Každý komentář si pečlivě čtu a vytvoří mi úsměv na tváři :) ♥