neděle 30. července 2017

Double chocolate muffiny

Double chocolate muffiny


Už jsem je dělala podruhé a jsou moc výborné. Jenom nikdy nevím, proč je nemám jako Barča na fotce. Pudink se mi jakoby speče s těstem, není tekutý. To ale na chuti absolutně nic nemění! Recept mám mírně změněný, protože né všechny suroviny jsem měla doma, tak jsem musela mírně improvizovat. Tuhle snídani jsem si dělala na snídani v trávě, kterou jsem měla s kamarádkou ♥ Těsto mi vyšlo na 6 muffinů.



60g odtučněného tvarohu
80g milko jogurtu
vejce
10g kakaa
15g sójové plnotučné mouky
30g špaldové mouky
10g čokoládového proteinu
12g 81% čokolády
lžička prášku do pečiva
sladidlo (8 kapek karamelových flavrdops)

100ml 1,5% mléka
10g čokoládového pudinkového prášku
sladidlo (3 kapky karamelových flavdrops)


Nejdřív jsem si smíchala všechny suché suroviny, do kterých jsem přidávala mokré suroviny. Zředila jsem trochou vody, aby těsto mírně stékalo ze lžíce. 70ml mléka si dáme ohřívat, ve 30ml si rozmícháme pudinkový prášek. Až mléko v katrůlku bude vřít, přidáme zbytek. Odstavíme a osladíme. Do muffinových košíčků jsem dala lžíci těsta, na to lžičku pudinku a zase lžíci těsta. Zbytek pudinku jsem dala nahoru na muffiny. Pečeme na 180°C 20 minut.


556 kcal / 2 224 KJ
B: 46g
T: 18g
z toho nasycené: 7g
S: 48g
z toho cukry: 13g
V: 8g

zevnitř

2 komentáře:

  1. Taky občas něco zkouším a pak si říkám, proč to vypadá úplně jinak, než na té fotce :D ale hlavní je, když chutná :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem za to, že je jedno, jak to vypadá, hlavně, když to chutná :)

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a jakékoli milé ohlasy! ♥ Každý komentář si pečlivě čtu a vytvoří mi úsměv na tváři :) ♥