neděle 11. června 2017

What I ate IX.

Ahoj! ♥

Tak je tu zase neděle a další food inspirace! Doufám, že jste se na něj těšili :p Dnešní díl bude více na sladko, ale i nějaké slané dobroty se tady najdou :) Tak se jdeme na ty (převážně kašičky) dobroty mrknout :)


Ovesná kašička vařená ve vodě, oslazená skořicovým proteinem a půlkou nastrouhaného jablíčka. Druhou polovinou jsem kaši ozdobila. Dále jsem ozdobila vlašskými oříšky, rozinkami a hořkou čokoládou.



Další parádní ovesná kašička. Slažená vanilkovým proteinem, s nastrouhaným jablíčkem uvnitř, zdobená kešu oříšky, kokosem a čokoládovo-arašídovým šufánkem.




Jednoduché kakaové palačinky. Recept je tady, akorát jsem k němu přidala kakao. Palačinky jsem promazala oslazeným tvarohem a polila rozvarem z jahod.


Tady jsem se inspirovala u jedné holčiny na instagramu - raffaelo wafle. Hodně kokosu, kokosové mouky, mléko, vejce, trocha pohankové mouky, mazané tvarohem s dalším kokosem, oslazeným vanilkovým flavdrops.

Pohanková kaše s jablkem vevnitř i na ozdobu, spousta skořice, smrkový med, který je mimochodem fakt luxusní a kór ten domácí! a lískové oříšky. 


Lívanečky a pokus o avokádovou nutellu - za mě teda nee. Vůbec se to chutí k žádné čokoládě nepodobá, to si radši umixuju domácí proteinellu! :)


Jednoduchá večeře - uvařená červená čočka, nahoře ochucený a uvařený špenát a nakonec míchané vajíčko a celé jsem to nakonec drobek posypala.


Svačina ve škole, žitný chlebík s řepovou pomazánkou (uvařená a nastrouhaná řepa, sůl, pepř, tvaroh).


Velmi jednoduchá ovesná kaše - uvnitř je rozmačkaný 3/4 banánu, zbytek je použit na ozdobu a zasypané spouustu kokosu.


Žitné těstoviny s hráškovou omáčkou a uvařeným vajíčkem natvrdo, aby to mělo více bílkovin.


Domácí houska od babičky, k tomu nakrájený 30% eidam, okurka a jedna mrkev.


Pokud o Budhabowl :D uvařený žlutý půlený hrách, hrášek, sterilizovaná řepa, mrkev a ředkvičky.


Školní rychlá snídaně. Toustový chléb namažaný domácí lučinou, jeden pokládaný ředkvičkou a druhý vajíčkem natvrdo. Týjo, tohle  bych si měla brzy udělat!! K tomu odtučněný oslazený tvaroh a dobrá vláknina,


Celozrnné pizzy. Těsto z vloček, bílého jogurtu a vajíčka. Na tom je rajčatový protlak, mozzarella a žampiny. Koření bazalka a na pizzu.


Naproto boží fitness bábovka, kterou mi teď udělala i babička místo dortu a už se na ní moc těším ke snídani! K tomu tvaroh pro doplnění bílkovin :)


 Nachystaná večeře od miláčka - všehochuť. Eidam, kuřecí vysokoprocentní šunka, hermelín a ze zeleniny paprika, okurka, salát little gem a nakládané cibulky, které jsou moc výborné! :)


Sakra a tohle už jsem tak dlouho neměla! Zdravé šunkofleky :) musím napravit a sepsat vám sem recept :) s hráškem a spoustu sýra.


Ovesná kaše obohacená o karob, oslazená čoko proteinem, ozdobená hořkou čokoládou a jahodami. Lehce posypaná kokosem.


Mňam, na tohle teď mám taky děsnou chuť!!! :D :D bramborové noky (pouze uvařené brambory a mouka, uvařit ve vroucí vodě) s mletým mákem a třtinovým cukrem.


A končíme touto pizzou na snídani na sladko! Recept už mám sepsaný zde na blogu :) Tak tímto bych se s vámi chtěla pro dnešek rozloučit a popřát vám krásný a úspěšný dnešní den a celý zbytek týdne :) zítra bych to viděla na nějaký recept, uvidíme, na co bude chuť :-) Tak pa ♥

Chtěla bych se zeptat, jak se vám líbí nový typ čláků ve formě Krabičkování?

Jaký recept by jste ocenili, abych uvařila, nafotila a sepsala? :) Nebo předělala do zdravější formy?


4 komentáře:

  1. Dobroty, dobroty! Miluju tyhle články :D
    Musím si udělat zase pomazánku z řepy - akorát já teda strouhám rovnou syrovou řepu :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To nejsi sama! :D :) já se toho bojím, že bude tvrdá, tak radši si ji vždy uvařím :)

      Vymazat
  2. Mňam, skvělé tipy, takové články mám vážně ráda, poslední dobou když už nevím, co vymyslet na talíři - tohle mě vždycky nakopne a inspiruje :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda, taky mám tenhle styl článků nejraději :)

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a jakékoli milé ohlasy! ♥ Každý komentář si pečlivě čtu a vytvoří mi úsměv na tváři :) ♥