pátek 2. června 2017

Proteinové wafle

 Proteinové wafle



Ráno to chtělo nějakou změnu, tak jsem se rozhodla pro wafle, které si dělám vyjímečně, kvůli čištění waflovače :D Receptů jsem měla uloženo hodně a nakonec jsem vybrala tento. Recept mám screenshootem vyfocení, takže se omlouvám případnému autorovy a pokud se mi ozve, nemám problém ho sem doplnit :) Teď už k receptu, je to porce pro 2, mě vyšlo 5 waflí, ale záleží, kolik dáte na každou těsta. Waflovač jsem si vždy pro jistotu potřela trochou řepkového oleje, aby se mi wafle nepřilepily (už se mi to hodněkrát stalo a čistit to je peklo). Ozdobit můžete čím chcete, tohle je jen můj tip :) A to, že jsou moc dobré vám snad ani nemusím říkat.. :D :D



100ml rostlinného mléka
70g jemných ovesných vloček
50g čokoládového proteinu
2 vejce
skořice
lžička sody
řepkový olej

1/2 odtučněného tvarohu
maliny
čtvereček hořké čokolády


Nejdříme smícháme všechny suché ingredience a poté všechny mokré. Mléko přiléváme dle potřeby. Těsto by mělo být o něco hustčí než na palačinky. Těsto lejeme do waflovače. Mám z Lídlu a dělám na 2 až 3 po dobu 2 minut. Během dělaní waflí nekontrolovat, ale stopovat čas :) Wafle by se vám pak nepovedly. Zdobíme dle chuti. Já tvarohem oslazeným flavdrops, maliny a polité čtverečkem 81% čokolády (12,5g).


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a jakékoli milé ohlasy! ♥ Každý komentář si pečlivě čtu a vytvoří mi úsměv na tváři :) ♥