čtvrtek 29. června 2017

Kefírové lívance se stracciatella krémem

Kefírové lívance se stracciatella krémem


Tohle je asi můj nejoblíbenější recept na lívance. Inspiraci mám jak jinak než od Barči, ale její původní recept jsem si upravila, něco ubrala, něco přidala, například ten boží stracciatella krém! Na lívance dám vždy lžíci těsta a z toho důvodu mi vzniklo 22 lívanců :D Čím víc, tím je to lepší samozřejmě! Člověk má pak pocit, že je její a vůbec mu neubývají. Pro mě je to jedna snídaňová porce. Těsto je takové akorát tekuté, když ho vylejete na pánev, tak udělá krásný kulatý tvar, jak ostatně můžete vidět na fotkách, žádný lívanečník jsem neměla :) Na konci vás čekají tentokrát i makra :)

Sakra, fotky z venku jsou úplně o něčem jíném! Krásné barvičky :)




lívance:
200ml neochuceného kefíru
50g celozrnné mouky
vejce
20g vanilkového proteinu (nebo mouky a trochu sladidla)

stracciatella krém:
150g odtučněného tvarohu
čtvereček vysokoprocentní čokolády (12,5g)
vanilkové flavdrops 
(3 kapky nebo lžička medu a lehce vanilkového aroma)


Na lívance jsem si nejdřív smíchala kefír s vejcem a poté zamíchala mouku a protein. Na pozpálenou pánev děláme lívance (dělala jsem bez oleje), na lívanec jsem dala vždy lžíci těsta. Na stracciatellu jsem si osladila tvaroh a nakonec vmíchala nakrájenou čokoládou. Podávala s lívancemi.


575 kcal / 2 300 KJ
B: 54g
S: 54g
z toho cukry: 16g
T: 15g
z toho nasycené: 7g
V: 6g

Já si je dnes vychutnala hezky venku na sluníčku :)

Přeji krásný zbytek dne! ♥

Copak jste vy dnes snídali? :)

2 komentáře:

  1. Vypadají krásně... úplně jsem dostala chuť na ten krém, tak si ho udělám asi jen tak a přidám si k němu ovesné vločky nebo domácí musli :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a jakékoli milé ohlasy! ♥ Každý komentář si pečlivě čtu a vytvoří mi úsměv na tváři :) ♥