středa 31. května 2017

Monte

 Monte


Mňam mňam snídaně! Recept nebo spíše suroviny jsem čerpala u Páji. Já jsem třeba ten typ člověka, který rád ví, kolik tam čeho má dát :D A veřím, že nejsem jediná, která radši peče buď přesně podle gramáží nebo na hrnky, lžíce a lžičky. Takový to smíchejte vločky, k tomu přidejte vajíčko, jogurt, mák a takhle obecně, to není moc pro mě :) Proto vám to tady sepíšu jako recept s přesným množstvím :)



250ml rostlinného mléka
18g čokoládového pudinku
10g čokoládového proteinu
karamelové flavdrops (4 kapky)

100g odtučněného tvarohu
flavrops (vanilkové 2 kapky)

2 lžičky arašídového másla (já dala čoko-arašídy šufánka)
10g lískových oříšků


150ml mléka dáme ohřívat. Ve zbylých 100ml rozmícháme pudinkový prášek a čokoládový protein. Až začne mléko vřít, přilejeme zbytek a mícháme do zhoustnutí. Poté osladíme. Tvaroh si taky osladíme. Pak už zbývá jenom vrstvit (je lepší, když už je pudink mírně vychladlý). Nejdřív dáme 1/2 pudinku, na to popatleme lžičku máslíčka, oslazený tvaroh, druhou lžičku másla a nakonec zbytek pudinku. Posypeme lískovými oříšky, necháme trochu zchladnout a dáme přes noc do lednice.


2 komentáře:

  1. Wow, Monte jsem neměla jak jsou roky dlouhé, fakt ani nevím, kdy naposled (odhaduji 5 let určitě :-D). To z obchodu bych si už nekoupila, ale tohle dle tvého receptu určitě někdy zkusím :)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já to klasické už také neměla jakou dobu :) To mě moc těší, doufám, že Ti bude chutnat :)

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a jakékoli milé ohlasy! ♥ Každý komentář si pečlivě čtu a vytvoří mi úsměv na tváři :) ♥