úterý 30. května 2017

Bramborová roláda

Bramborová roláda


Nápad na tento oběd jsem dostala na skupině Boj za nové tělo, kde byl právě obrázek bramborové rolády (bez receptu). Nezahálela jsem a hned jsem nám ji udělala doma :) Je to porce pro 4 lidi a doporučovala bych to spíše na oběd. Není k zahození k tomu přidat červenou řepu či mrkvový salátek. Jak si můžete všimnout, těsto je více méně na bramboráky :D Já to dělám bez vajíček a i tak to vždy krásně drží. Opravdu vám DOPORUČUJU potřít i pečící papír olejem, nebudete mít potom takové nervy s roládou a vzhledově bude vypadat mnohem hezčí. Vyzkoušeno na vlastní kůži, věřte mi :D stačí slabě :) nevím kolik to bylo přesně oleje, ale na oboje potírání asi tak lžíce :) Už jsem jí ukazovala v jedné What I ate tak jdeme na ní :)




roláda:
kilo brambor
3 stroužky česneku
sůl, pepř, majoránka
celozrnná mouka a mléko dle potřeby

náplň:
vanička tvarohu
200g vysokoprocentní šunky
pažitka

řepkový olej


Brambory si oloupeme a nastrouháme najemno. Vymačkáme přebytečnou vodu, přidáme utřený česnek a koření. Dala jsem asi decku mléka a tak 2-3 lžíce mouky. Konzistence by měla být jako na bramboráky. Na velký plech vyložený pečícím papírem, který potřeme olejem, vylejeme těsto a rovnoměrně ho rozprostřeme. Pečeme na 180°C 45-50 minut, ale po 25 minutách ho vyndáme a potřeme olejem ještě z vrchu a dáme dopéct. Necháme cca 15 minut vychladnout, aby trochu zatuhlo. Potřeme tvarohem, který mírně zředíme, aby se dobře roztíral, posypeme pažitkou (není nutné :) a pokládáme šunku. Opatrně pomocí pečícího papíru zarolujeme do rolády. Nejlepší chutná úplně vychladlá.

4 komentáře:

  1. No teda, to je bomba :)
    Miluju tvoje články s receptama!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc! :) já je taky miluju ze všeho nejvíc :D k ostatním článkům se musím trochu přemlouvat :D

      Vymazat
  2. Takový recept vidím poprvé :) pecka!

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já také nikde podobný recept ještě neviděla, jsem ráda, že se líbí ♥ Moc Ti děkuju ♥

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a jakékoli milé ohlasy! ♥ Každý komentář si pečlivě čtu a vytvoří mi úsměv na tváři :) ♥