středa 4. května 2016

Pečená ovesná s jablíčkem (511 kcal)

Pečená ovesná s jablíčkem (511 kcal)


Taková mňamkovní snídaně :D Jen jedna porce, zabere Vám to teda trochu déle, asi hodinu. Když jsem to jedla, úplně mi to připomnělo žemlovku. Původně jsem chtěla dát rozinky do těsta, ale zapomněla jsem na to, tak vy je klidně do těsta přihodit můžete :) A jdeme na receptík!

 


50g ovesných vloček (193 kcal)
100g polotučného tvarohu (110 kcal)
130g jablka (86 kcal)
50g - 1 vejce (76kcal)
6g - ČL třtinového cukru (24 kcal)
5g rozinek (15 kcal)
2g - 1/2 ČL skořice (7 kcal)


Z vloček a vody uvaříme hustší kaši. Přimícháme k ní tvaroh, ČL třtinového cukru, skořici a až trochu vychladne tak i vajíčko. Jablko si omyjeme a nakrájíme na plátky. Do zapékací misky vykládáme na dno 2 hvězdy z jablka, zalejeme uvařenou kaší a navrh vytvoříme ještě jednu hvězdu. Posypeme rozinkami. Pečeme na 180°C asi 25 minut.



kalorická hodnota: 511 kcal/ 2 139 KJ
tuky: 13g
sacharidy: 68g
bílkoviny: 24g
vláknina: 9g

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a jakékoli milé ohlasy! ♥ Každý komentář si pečlivě čtu a vytvoří mi úsměv na tváři :) ♥