pátek 6. května 2016

Červená čočka se špenátem (359 kcal)

Červená čočka se špenátem (359 kcal)


Jednoduchá letní véča. I když je teprve jaro :D Kombinace je to hrozně dobrá. Je to jedna porce a zabere Vám to asi 35 minut. Je to tak hrozně primitivní jídlo, ale asi by mě nikdy nenapadlo, proto sem přidávám recept na tu mňamku :)




60g červené čočky v suchém stavu! (212 kcal)
60g špenátu (15 kcal)
50g - 1 vejce (76 kcal)
5g - stroužek česneku (6 kcal)
5g - ČL řepkového oleje (45 kcal)
10ml mléka polotučného (5 kcal)
sůl, pepř


Čočku si uvaříme dle návodu. Na pánvi rozpustíme olej a uděláme na měn jedno míchaný vajíčko. Dáme si to bokem a do pánve přidáme prolisovaný česnek. Až začne vonět, přidáme k němu špenát ( já měla mražený) a počkáme, až se hřeje. Až nebude zmrzlý, zalijeme ho dcl mléka, ochutíme a chvíli mícháme. Na talíř si dáme čočku, na to hotový špenát a "posypeme" vajíčkem.


kalorická hodnota: 359 kcal/1 503 KJ
tuky: 11,6g
sacharidy: 38,7g
bílkoviny: 23,5g
vláknina: 2,1g

2 komentáře:

  1. Tak tohle by mě nenapadlo ale určitě to vyzkouším, mňam. Červenou čočku i špenát mám moc ráda.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a jakékoli milé ohlasy! ♥ Každý komentář si pečlivě čtu a vytvoří mi úsměv na tváři :) ♥