neděle 10. dubna 2016

Zapečené těstoviny s brokolicí (607 kcal)

Zapečené těstoviny s brokolicí (607 kcal)



Je to něco na způsob šunkafleků, ale vůbec se jim to nepodobá :D a takových receptů se tu objeví víc, protože je to snadné. A tento recept je i pro ty, kteří nesnáší brokolici. Já jsem si ji jednou koupila (mraženou) a jedla jsem ji na 3x a předtím mi vůbec nechutnala, ale takhle pečená mi vůbec nevadí :) schválně je tam tolik věcí na zamaskování trochu té chuti :DD na to, že jsem si to vymyslela, abych se tý brokolice zbavila, chutnalo to výborně ♥ Pro ty, kteří chtějí zhubnout bych řekla, že to jsou k večeři dvě porce, jedna porce na oběd. Pro ty, kdo si chtějí váhu udržet, je to jedna porce na večeři nebo stejně jedna porce na oběd. Trvalo mi to asi hodinu. A jdeme na recept!


70g vaječných těstovin vřetena Zátkovy v suchém stavu (259 kcal)
100g - 2 vejce (151 kcal)
50ml polotučného mléka 1,5% (24 kcal)
150g brokolice (57 kcal)
40g kukuřice (30 kcal)
30g 30% sýru eidamu (79 kcal)
5g - stroužek česneku (6 kcal)
sůl, pepř
 

Těstoviny uvaříme ve vroucí vodě podle návodu. Až se uvaří, přecedíme je do misky, ale vodu se pokuste nevylévat (měla jsem takovou tu kokovou lžíci na různé tvary těstovin). Do této vody dáme na růžičky vařit brokolici a posledních 5 min kukuřici, aby se taky trochu prohřála. Mezitím si prolisujeme česnek, posolíme a rozmačkáme. Smícháme vajíčka, mléko, prolisovaný česnek, osolínme a opepříme. K těstovinám, které máme v zapékací misce přidáme na růžicky uvařenou brokolici a kukuřici a zalejeme směsí z vajíček. Nakonec si na struhadle nahrubo nastrouháme sýr a posypeme rovnoměrně na celou směs. Pečeme na 200°C kolem 25minut, prostě až to bude zespod zlatavé :)


kalorické hodnoty: 607 kcal/2 538KJ
tuky: 18g
sacharidy: 73g
bílkoviny: 37g
vláknina: 8g

Jak vidíte, makra jsou skvělě vyvážené. Jo a jak kukuřici tak brokolici, jsem měla mraženou, takže rozhodně do receptu nemusíte mít čerstvé. Taky se pak nemusí tak dlouho vařit, stačí je ve vroucí vodě jen ohřát. Až bude brokolice měkká, nakrájíme ji na menší kousky. Dala jsem si to k večeři, ale rozhodně to bude skvělé i na oběd. :)

 Dobrou chuť ♥

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a jakékoli milé ohlasy! ♥ Každý komentář si pečlivě čtu a vytvoří mi úsměv na tváři :) ♥