čtvrtek 7. dubna 2016

Vanilková buchta s nepečeným tvarohem ( celá 742 kcal)

Vanilková buchta s nepečeným tvarohem ( celá 742 kcal)

 

 

Ze začátku to takhle ani nemělo dopadnout, takovej hokus pokus, ale vyšel a byl skvělej. Nejdřív to měla být buchta, pak pečená ovesná kaše a nakonec je to buchta s tvarohem, ale jaká! Když jsem dělala tu kokosovo - citrónovou buchtu, původně jsem na to chtěla dát ještě tvaroh, ale už jsem byla líná čekat :D Jsem ale ráda, že jsem ho tam nedala, protože ona tak krásně křupe a tahle se k tomu přesně hodila, je hrozně vláčná. Já si ji nakrájela na 6 kousků ( pro mě dvě svačiny) a čas, no připrava tak 5 minut, pečení cca 30 minut, vychladnutí a pak nejlépe přes noc chladit v ledničce (nebo to udělejte jako já, večer upečte "korpus" a ráno napatlejte tvaroh - doslova).



70g ovesných vloček (270 kcal)
50g - 1 vejce (76 kcal)
150g bílého Olma 2,4% jogurtu (93 kcal)
25g třtinového cukru (101 kcal)
250g odtučněného tvarohu (168 kcal)
5g - PL strouhaného kokosu (35 kcal)
vanilkové aroma

Vločky dáme do mísy a spaříme vodou, poté přidáme vejce, bílý jogurt a 10g třtinového cukru. Přidáme asi 1/2 ČL vanilkového aroma. Dáme do zapékací misky a pečeme na 200°C asi 30 minut, ale hlídejte to, každá trouba peče jinak. Až korpus vyndáme, necháme ho vychladnout. Tvaroh smícháme s PL kokosu a 15g třtinového cukru a malinko zředíme (opravdu jen 20ml vody, aby se to lépe roztíralo). Až korpus vychladne, nahoru ho potřeme tvarohovou směsí a dáme do ledničky odležet nejlépe přes noc.

Celá buchta

kalorické hodnoty: 742 kcal/3 107KJ
tuky: 18g
sacharidy: 91,1g
bílkoviny: 53,1g
vláknina: 7,6g

1/6 buchty

kalorické hodnoty: 124 kcal/518KJ
tuky: 3g
sacharidy: 15,2g
bílkoviny: 8,85g
vláknina: 1,3g

Taky by se to dalo nazvat jak bílkovinná buchta, protože jich tam je opravdu požehnaně. Ale když jsi vemu estetickou stránku, dostala by za 5 :D ale chuť rozhodně za 1! Hrozně mi připomněla léto, tak si ji určitě v létě upeču do horkých dnů.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a jakékoli milé ohlasy! ♥ Každý komentář si pečlivě čtu a vytvoří mi úsměv na tváři :) ♥