středa 20. dubna 2016

Kaše z přesnídávky (519 kcal)

Kaše z přesnídávky (519 kcal)


Původně jsem si chtěla dát ráno čokoládovou ovesnou, ale chytla mě hrozná chuť na přesnídávku, ale chtěla jsem i kaši, tak jsem jí použila místo mléka/vody, ale stejně jsem pak ještě vodu dolévala, protože to bylo moc vloček a málo pojiva a oni by mne nezměkly a kaše by byla tvrdá a nepovedená. :D Každopádně je to velká mňamka. Už jsem ji nedoslazovala, protože přesnídávka je dost sladká sama o sobě. Proč jsem si jí nedělala na podzim, když byla jablečná sezóna? :( Nebudu Vás napínat a jdeme na to :) Ne že by to byl ale nějak přelomový recept... :D Ale chutná skvěle♥




70g ovesných vloček (270 kcal)
190g - 1 sklenička přesnídávky (150 kcal)
10g rozinek (30 kcal)
10g křížal (30 kcal)
6g - PL slunečnicových semínek (35 kcal)
1g - 1/2 ČL skořice (4 kcal)


Nejdřív jsem vsypala vločky do hrnce a nasucho opékala, dokuď nezačaly vonět (dávejte si pozor, jakmile to začne vonět, za chvíli se Vám to může spálit!). Poté jsem přidala přesnídávku a ještě zalila cca 100ml vody, aby mi vločky změkly. Pak jsem vmíchala skořici. Přendala do misky a ozdobila rozinkami, křížalami a posypala slunečnicovými semínky.



kalorické hodnoty: 519 kcal/ 2 173KJ
tuky: 8,3g
sacharidy: 102g
bílkoviny: 11,4g
vláknina: 7,3g

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a jakékoli milé ohlasy! ♥ Každý komentář si pečlivě čtu a vytvoří mi úsměv na tváři :) ♥