úterý 1. března 2016

Další z mnoha

Ahojte všichni!

Ano, právě vzniká nový, další fitness blog, nojo. Je to teď nějaká móda nebo všichni dospěli k rozumu? (jen sranda :D )

Každopádně já tento blog zakládám, abych si to urovnala v hlavě. Chci být zdravá, silná a ne pohublá. Ale bohužel se v mé hlavě někdy perou dva lidé. Jeden miluje jídlo a druhý si ho ubírá za vidinou lepšího těla. Bohužel jsem světomitý člověk tak většinou vyhrává ten s vidinou krásného těla.
Komu by se taky nelíbily ty postavy holek, většinou fitness holek/modelek s vypracovaným/plochým břichem a pevným zadkem, ale už se musím smířit s tím, že taková nikdy nebudu, sbohem naivito.

,,Zapomeň být hubená. Trénuju, abych byla drsňák."



A abych se trochu představila, jsem 17 ctiletá studentka a chodím do septimy (třeťák) na gympl. Mám ráda kreslení, pečení, běhání, cvičení, vyrábění. Pořád něco peču, většinou podle receptů, co někde najdu a zdroje si opravdu nezapisuji, takže kdyby jste tady viděli nějaký svůj recept, stačí mi napsat a dám tam zdroj. Dokázala bych jíst sladké jídla 5x denně, ale teď se snažím krotit a zkoušet nové věci i z oblasti slaného. Moje oblíbená barva je fialová. Mám velkou rodinu a úžasného přítele. Po gymplu půjdu na vejšku. Někdy nesnáším barvu svých vlasů (zrzavá). Podle mě jsem svědomitá, pilná, tak trochu šprťák no. :D Hrozně ráda cestuju, i když u moře jsem byla tervpe vloni. Jsem hrozně ukecaná a nedělá mi problém se začít bavit s úplně cizím člověkem. Taky dost často skáču lidem do řeči. Nesnáším domácí práce, ale pokoj musím mít vždy uklizený. Možná jsem trochu pekfekcionalista.

A něco o mě z oblasti fitness. Než jsem změnila své stravovací návyky, nejedla jsem tak 1/4 toho, co jím teď. Od mala jsem z ovoce jedla jen jablko (bude tu hodně receptů s ním :D), ale díky změně životního stylu jsem se rozhodla ochutnávat nové věci, takže už sním i banán v buchtě, chutnala jsem borůvky, jahody, meloun a za tento pokrok jsem na sebe hrdá! Ale objevila jsem i spoustu jiných nových potravin - datle, jáhly, ovesné vločky (doteď si pamatuju mojí první ovesnou kaši, byla z mléka a vloček, hrozně hustá, ty vločky jsem vzala babičce a byl z toho hrozně malej bobek a děsně lepil, myslím, že jsem ji osladila medem :D), datlový a agávový sirup, chia semínka...

Skrz nátlak rodičů jsem začala chodit k výživové poradkyni. Přišlo jim, že to s jídlem už přeháním. I přes jejich nesouhlas, jím podle IIFYM, akorát s upravenými hodnotami, aby mé tělo nehladovělo. Oproti tomu co jsem jedla před poradkyní se můj příjem zvýšil asi o 500 kcal. Ale někdy mám dny, kdy se mi to počítat nechce, tak jím intuitivně. :)
IIFYM pokus to sedí do tvých maker - sněz to svinstvo


Miluju jízdu na kolečkových bruslí a na kole. Nesnášela jsem běh, ale teď ho mám hrozně ráda (že by to souviselo se zlepšením fyzičky?).

Zkoušela jsem cvičit Jillian Michaels 30 Day Shred, ale nedokončila jsem ani první level, asi jen 8 dní, bylo tam na mě hrozně moc kardia. Teď zkouším program od Kayly Itsines a jsem na začátku pátého týdne, tak uvidíme, jaké to přinese výsledky.

A co ode mě může čekat? To Vám dopředu moc nepovím z jediného důvodu - sama to ještě moc nevím. Každopádně jsem budu zapisovat všechny moje ošklivé myšlenky, které mám někdy u jídla. A taky zde bude samozřejmě hromada receptů. :)

Mějte se krásně.

Míša :)

P.S. Když budete chtít článek na nějaké téma, stačí napsat a já ho pro Vás napíšu. :) (nebo se alespoň o to pokusím)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a jakékoli milé ohlasy! ♥ Každý komentář si pečlivě čtu a vytvoří mi úsměv na tváři :) ♥