pátek 25. března 2016

Banánové velikonoční vajíčka (všechna 631 kcal)

Banánové velikonoční vajíčka (všechna 631 kcal)


Tak jsem si říkala, že by to asi taky chtělo nějaký Velikonočně zaměřený recept :D Aspoň trošku. Dneska si vyrobíme sušenky z banánu ve tvaru velikonočních vajíček. Z těsta mi vyšlo 18 kusů vajíček. Měla jsem je na snídani s chia pudinkem, na svačinu, klidně můžete nabídnout i koledníkům :) I můj taťka mi je pochválil a řekl, že jsou celkem sladké, což je úspěch!!



130g - 1 větší banán (122 kcal)
50g ovesných vloček (193 kcal)
20g jemných ovesných vloček (73 kcal)
50g - 1 vejce (76 kcal)
10g - ČL medu (33 kcal)
15g vlašských ořechů (104 kcal)
2g sezamu (13 kcal)
2g lněného semínka (9 kcal)
2g - 1/2 ČL skořice (7 kcal)


Banán rozmačkáme a přidáme k němu všechny vločky. Poté vmícháme vejce a rozpuštěný med. Přidáme nasekané oříšky a zasypeme skořicí. Na plech vystlaný pečícím papírem "protlačujeme" směs přes vykrajovátko malého vajíčka. Dávala jsem to cca do poloviny vykrajovátka. Nakonec polovinu vajíček posypeme trochou sezamovými semínky a druhou polovinu lněnými semínky. Pečeme na 180°C asi 10 minut.


Na celou dávku

kalorické hodnoty: 631 kcal/
tuky: 22g
sacharidy: 87g
bílkoviny: 20g
vláknina: 11g

Na 1/18

kalorické hodnoty: 35 kcal/
tuky: 1,2g
sacharidy: 5g
bílkoviny: 1,1g
vláknina: 0,6g

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a jakékoli milé ohlasy! ♥ Každý komentář si pečlivě čtu a vytvoří mi úsměv na tváři :) ♥