úterý 15. března 2016

Kokosová buchta s nádechem citrónu ( celá 1 056 kcal)

Kokosová buchta s nádechem citrónu ( celá 1 056 kcal)



Řeknu Vám, tak tenhle recept je naprosto boží!! Pokud k Vám má přijít nějaká návštěva tak myslím, že jím to bude chutnat. Rodiče o tomto řekli, že už to není bez chuti a je to trochu i sladké (pro mě to bylo trochu moc, ale co už). Takže úspěch :) Příprava zabere asi 15 minut a peče se to cca 15-20 minut, ale radši si to hlídejte. Já to nakrájela na 15ct kousků. A jdeme na něj!




100g celozrnné mouky (348 kcal)
100g - 2 vejce (151 kcal)
20g kokosového oleje (180 kcal)
40g třtinového cukru (161 kcal)
30g strouhaného kokosu (210 kcal)
1/2 sáčku prášku do pečiva (4 kcal)
šťáva z citónu
citrónová kůra


Olej smícháme s cukrem. V jiné míse smícháme mouku, prášek do pečiva, kokos, citrónovou kůru, šťávu a žloutky. Z bílků vyšleháme tuhý sníh. K mouce přimícháme olej s cukrem a nakonec smícháme sníh. Dáme do formy vymazané kokosovým olejem a vysypaný celozrnnou moukou. Pečeme na 180°C asi 20 minut.


kalorické hodnoty: 1056 kcal/ 4421KJ
tuky: 52g
sacharidy: 120g
bílkoviny: 26g
vláknina: 15g

Hodnoty na 1/15 buchty

kalorické hodnoty: 70 kcal/293KJ
tuky: 3,5g
sacharidy: 8g
bílkoviny: 1,8g
vláknina: 1g

Kalorie z citónu ani neuvádím, protože to bylo asi po jedné kalorii..:D:D A i toho oleje s moukou na vysypání je minimum. :) Každopádně příště místo kokosu dám mák, protože jsem v tom úplně cítila makovec. Já si buchtu dala na svačinu, 4 kousky a přidala si ještě oslazený tvaroh, aby mě to na déle zasytilo. Byla to děsná mňamka ♥

Méně vzhledný obrázek této buchty :D:D


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a jakékoli milé ohlasy! ♥ Každý komentář si pečlivě čtu a vytvoří mi úsměv na tváři :) ♥