sobota 5. března 2016

Kakaové palačinky s jahodovým přelivem (629 kcal)

Kakaové palačinky s jahodovým přelivem (629 kcal)

 

 Krásné víkendové ráno ♥

Předchvíli jsem je dojedla, no byla to děsná mňamka a pupek jsem si nacpala k prasknutí, nejlepší kombinace :D ♥ a když jsem si poté vyhledávala makra, tak jsem zjistila, že je to přesně 1/4 mého denního příjmu, takže jsem to parádně vychytala. Těsto mi vyšlo na 4 palačinky a příprava zabrala asi 25 minut. A teď honem k receptu!




60g celozrnné mouky (209 kcal)
100g - 2 vejce (151 kcal)
150ml polotučného mléka (71 kcal)
5g - ČL kokosového oleje (45 kcal)
5g - ČL holandského kakaa (16 kcal)
100g odtučněného tvarohu (67 kcal)
10g třtinového cukru (40 kcal)
70g jahod (29 kcal)


Do misky si rozklepneme 2 vajíčka, přidáme mouku, mléko a kakao a hmotu pořádně promícháme metličkou. Pánev si hodně rozehřejeme. Já si plotýnku pustila ještě před přípravou, aby už byla dost nahřátá. Dáme na ní 1/2 ČL oleje a rozetřeme (já to roztírám takovým tím na buchty). Naběračkou nalejeme těsto na rozpálenou pánev a uděláme klasické palačinky. Po každé když budeme dělat novou palačinku, trochu tam rozpatláme toho oleje. Mě ta čajová lžička vyšla akorát. Tvaroh si smícháme s 5g cukru. Jahody si nakrájíme na malé kousky, dáme do misky a asi na minutu na nejvyšší výkon vaší mikrovlnky, ale hlídejte si to radši! Až změknou a pustí šťávu, tak je to hotové. Přidáme k tomu zbylých 5g cukru. Palačinku do půlky namažeme tvarohem, druhou polovinou přiklopíme a ještě jednou překlopíme a polejeme jahodovým rozvarem.




kalorická hodnota: 629kcal/2 633KJ
tuky: 20g
sacharidy: 72g
bílkoviny: 38g
vláknina: 9g





Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a jakékoli milé ohlasy! ♥ Každý komentář si pečlivě čtu a vytvoří mi úsměv na tváři :) ♥